fredag 4 december 2009

Någon gång ska man börja..

Ja. Då har den nya tekniken kommit till mig också. Trots att jag tycker att mycket var bättre förr och det här med internettet kan knäcka vem som helst är jag nu här. Någonstans måste jag få ut de tankar som ibland stannar kvar i mitt huvud.

Just nu är det detta med svininfluensan...blev det inte mer än så här? Av 10 miljoner vaccineringar i Europa står Sverige för 40 %. Och influensan är på väg att klinga av. Detta måste ju betyda att vi stoppat spridningen i Europa, eller? Jag vaccinerade mig aldrig. Jag blir alltid misstänksam när det är frågor som rör olje, läkemedelsbranschen eller livsmedel. Det är där pengarna finns, det är där lobbyister har sitt levebröd. Hur som helst måste det vara ett dundervaccin...när utgångsdatumet närmar sig är det bara att ändra detsamma och vaccinet blir som nytt läste jag på texttv häromdagen. Ungefär som livsmedelshandlarn gjort med bl a köttfärs. Fast det gick väl inte så bra. De blev ju upptäckta. Med den saken i alla fall. 

Så småningom kommer jag väl på det här med bilder och annan skit till bloggen. Inte för att den biten intresserar mig men jag får ju tänka på de stackare som hittar hit och kanske vill se något mer än en massa bokstäver. 

Jag återkommer när jag får någon annan tanke som vill ut.

1 kommentar: